maandag 2 januari 2012

Goede voornemens...

Goede voornemens, je maakt ze, twijfelt eraan en je verbreekt ze. Ik ben normaal gesproken nooit van de goede voornemens, hoewel ik me al vaker heb voorgenomen om iets gematigder te gaan leven, maar daar is tot op heden niks van gekomen. Ik heb die voornemens dus ook maar gewoon niet meer, ik laat me vandaag de dag gewoon leiden door het moment van hier en nu. Als ik door omstandigheden het opeens rustiger aan doe, zij het zo, maar ik denk niet dat ik gelukkiger word door obsessief dingen uit te gaan voeren waar ik eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb. Waarvoor zou ik ook... Doe gewoon de dingen waar je gelukkig van wordt. Ik kan wel een jaar rustig aan gaan doen, omdat ik mijzelf dat heb opgelegd en voor hetzelfde geld overkomt mij een fataal ongeluk, sterf ik ter plekke en was het laatste jaar van mijn leven het meest suffe jaar van heel mijn leven. Gooi dus gewoon al die goede voornemens overboord en probeer van iedere dag te genieten op een manier waar jij gelukkig van wordt. Ik heb dit jaar één voornemen; niet lullen maar doen! Niet twijfelen over bepaalde dingen, maar gewoon doen! Op je bek gaan, opstaan en weer verder gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten