dinsdag 14 februari 2012

Toiletpapier met vitamine B5

Laatst zat ik op het toilet en keek ik naar het pakje vochtige toiletdoekjes en tot mijn grote verbazing stond er op de verpakking "Met vitamine B5." What the fuck! Stoelgang drankjes en darmflora muik tot daar aan toe, maar vitamientjes voor het poepertje, die voel ik niet. Kan iemand mij uitleggen waar dit voor dient? Dit is ongeveer hetzelfde als een vuilnisbak met luchtverfrisser. Dat een marketing team heeft zitten brainstormen over een nieuw product en iemand op het geniale idee kwam; "We stoppen er vitamine B5 in!" Waarom? Veel nieuwe producten kan ik de voordelen wel van inzien, maar dit was toch echt niet dat ene ding dat ik nog miste in mijn leven. Ik wil niet zeggen dat het gerecyclede toiletpapier van de basisschool de shit was, aangezien je hier nog net niet planken mee op kon schuren, maar tussen die twee uiterste zit toch een hoop ruimte waar ik als consument wel mee akkoord ga. Wat is de volgende stap, toiletpapier met een smaakje, dat je ook nog iets hebt om op te sabbelen tijdens de grote boodschap of dat die ene homo eens niet zo uit z'n bek stinkt naar schijt, maar naar banaantjes. Dus bij deze, waarom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten